вторник, 21 октября 2014 г.

Путін - цар Мідас навпаки

А Бог таки є! Відколи Путін та його маріонетки розстріляли Майдан, вірніше, після того, як Небесна Сотня дісталася Неба і повідала там про злочини маніяка, у Путлєра почало все валитися з рук. Легендарний цар Мідас отримав від богів здатність перетворювати на золото все, чого торкався. Путіна, схоже, наділили здатністю все, до чого він торкається, перетворювати на гній.


Не одразу і не раптом Бог покарав зарозумілого хама, який почав вважати себе сином Божим. Схоже, Він ще намагався настановити новітнього фюрера на шлях істинний. Провал проекту «Новоросія», а за ним і крах «варіанту Б» з ЛНР-ДНР мав би дати сигнал Владіміру Владіміровічу: зупинися. Натяку не зрозумів.
І от маєш.
Нафта марки Urals - впала майже до 80 доларів за барель.
Рубль впав до історичного мінімуму і його курс до долара становить жахливі для російської економіки 51/1.
Золотовалютні резерви падають, як температура у небіжчинка.
З G-8 вигнали.
К керівних органів ПАСЕ вигнали.
Небувалий відтіка капіталів з Росії.
Падіння індексів ділової активності на московських біржах глибше, ніж під час кризи 2008 року.
Російська Федерація перетворилася на країну-вигнанця, а Путін – на парію. Ось вже і Японія відверто відмовляє йому у державному візиті, і навіть футбольний клуб «Шальке-04» відмовився розміщувати на футболках рекламу улюбленого путінського монстрика «Газпрому». Ніяке газове «табло» не допомогло. А ось і рада німецької премії «Квадрига» відмовилася вшанувати Путіна. Як боляче – не стати в один ряд з Вацлавом Гавелом, Гельмутом Колем, Михайлом Горбачовим, Борисом Тадічем. Практично плювок в обличчя.
Всі ці масштабні падіння та приниження супроводжуються менш масштабними, але не менш принизливими катастрофами. Зауважте – до початку «Русской весны» і появи у Криму, а потім на Донбасі «зелених чоловічків», все було непогано, але потім як поперло…
Катастрофа гелікоптера Мі-8, який впав у Мунозеро. Серед загиблих – впливові бізнесмени та високопосадові особи.
Катастрофа ракетоносія «Протон» з телекомукаційним супутником Экспресс АМ4 на борту. Не лише черговий удар по вкрай вже сумнівному іміджеві Росії як великої космічної держави, але і економічні втрати на 14 мільярдів рублів.
Катастрофа в Московському метрополітені із 24 загиблими.
Катастрофа дослідного екземпляра нового російського військового літака проекту Т-50.
Катастрофа фронтового винищувача МіГ-29 під Астраханню.
Катастрофа винищувача Міг-31 під Армавіром.
Вибух на Ачінському нафтопереробному заводі.
Загибель трьох морських піхотинців на навчаннях в результаті затоплення бронетранспортера. Це лише на перший погляд є дрібницею, насправді ж, якщо врахувати, що в цей час Путін якраз брязкав зброєю і загрожував своїми «непереможними» військами не лише Україні, але Казахстану, Прибалтиці та решті Європи – дуже велика ложка дьогтю у чан з медовою пропагандою Кремля.
Сюди ж можна додати катастрофу малоазійського «Боїнга» в небі Донбасу; катастрофа, яка мала для Російської Федерації і особисто громадянина Путіна наслідки гірші за (хай простять нам наш цинізм) аварія на ЧАЕС.
І от тепер, майже одночасно:
Таємнича пригода з російським підводним човном біля берегів Швеції, яка невідомо чим закінчиться для Путіна.
Катастрофа літака Dassault Falcon 50EX на якому після консультацій з інвестування у російську економіку, повертався до франції президент корпорації  Total Кристоф де Маржери. Увесь трагізм ситуації для Путіна в тому, що ця людина – чи не єдина зараз у світі впливова постать з великого нафтогазового бізнесу, яка була не просто лояльна до Кремля – вона була особистим другом Владіміра Владіміровіча і саме через контракти з Total росіяни сподівалися розірвати зашморг санкцій. Тепер, здається, кінець…
Аварія французького літака – це начебто не Чорнобиль і навіть не падіння «Боїнга» від пострілу путінським ЗРК. З одного боку. А з іншого…
Світ великого бізнесу тісний, жорстокий і забобонний. Уявіть собі, що зараз відчувають у Європі, Китаї, Америці, дивлячись по телебаченню повідомлення про те, що літак з мільярдером на борту зіткнувся на злітно-посадковій смузі елітного московського аеропорту із замерзлою снігоприбиральною машиною, за кермом якої був п’яний водій?! Де був диспетчер, який давав дозвіл на зліт? Де були керівники служб аеропорту, які пустили за кермо робітника «під мухою»? Як  допустили до роботи несправну машину?
В цій катастрофі наче самою долею (або Богом?) звело всі вади, негаразди та проблеми російського суспільства і російської держави. І абсолютно не виключено, що навіть всеїдні китайські товариші, дивлячись на бардак, що розвернувся перед ними у всій красі, приймають рішення: не треба поспішати вкладати гроші в цю країну…
Ото Владімір Владімірович дориває залишки волосся в себе на… голові.

P.S. Цар Мідас, зрозумівши, що «золотий дотик» просто вб’є його, вимолив у богів прощення. Схоже, царю Владіміру, каяття не відоме – він скоріше з голоду помре, але робитиме вигляд, що він є найкрасивішим, найрозумнішим, найхитрішим, найпрозорливішим. І що його дотик – золотий…


Комментариев нет:

Отправить комментарий