Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 13 января 2022 г.

МОСКОВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТ: ПРЕТЕНЗІЇ НА СВІТОВЕ ПАНУВАННЯ

 

Що таке Московський патріархат? Це інструмент імперіалістичної політики Кремля. Величезна таємна армія, яка воює не «градами» і навіть не ядерною зброєю, а зброєю набагато більш небезпечнішою. І при цьому московські батюшки роблять благообразні обличчя й оповідають байки про мир-дружбу-жуйку.



Насправді вони завжди, саме – завжди працювали на владу, а надто з тих часів коли товариш Сталін у 1943 році перед Тегеранською конференцією відновив патріархію аби мати додаткову підставу претендувати на «Візантійський спадок», тобто Туреччину і Балкани.


З 1944 року Московський патріархат перебуває в режимі розколу та самопроголошення себе Вселенським. Це також вимога Кремля – таким чином він намагається претендувати вже на усі землі, де діють православні церкви. У диптиху їх 15 від Грузинської до Єрусалимської. Але це лише програма-мінімум. Програма-максимум, що її давно затверджено, полягає ні в чому іншому, як у світовому пануванні. І це не вигадки.


У «Журнале Московской Патриархии» №2/1944 вийшла стаття самого патріарха Сергія (Страгородського) під назвою  «Есть ли у Христа наместник в Церкви», в якій головний московський піп у порушення усіх церковних канонів, заявив що керівництво Церквою це лише суто земна, адміністративна робота, а ніяке не вище покликання. Тому було б гарно, якби 


«…вселенскую земную Церковь когда-нибудь возглавил тоже единый руководитель или предстоятель в качестве, например, председателя вселенского собора, но конечно не наместника Христова, а только в качестве главы церковной иерархии; а также и в том, если таким возглавителем окажется епископ какой-нибудь всемирной столицы».


Звичайно ж, цією «всемирной столицей» має бути Москва, а «возглавителем» - патріарх Московський. Гарний апетитик у них там, еге ж?


Саме тому Московська патріархія йде навіть не разом з московською армією та різноматіними «ихтамнетами», а – попереду них. Там, де «праця» попів дає гарні результати, неодмінно з’являються «вежливые люди» у плямистих штанях з автоматами і Калашнікова: Абхазія, Грузія, Сирія, Палестина, Україна… Спроба державного перевороту у Чорногорії…


А 12 січня нового, 2022 року – нова звістка. Синод Олександрійської патріархії (друга за ієрархією після Константинопольської у православному світі) видав заяву «Про аморальне вторгнення Російської Церкви в Африку». Цитата:


«За останні два роки, завдяки визнанню Александрійським Патріархом Феодором автокефалії Православної Церкви України, ми раптово зіткнулися з аморальною поведінкою і вторгненням Російської Церкви на нашу канонічну територію із застосуванням неканонічних та непристойних методів, що порушують церковні практики та традиції, які поважали до того часу всі попередники Патріарха Кирила».


Це усе свідчення того, що Московська патріархія пішла в розкол. Як відомо, ще у 2018 році вона припинила євхаристичне спілкування з Вселенським патріархом, практично заявивши про свої власні претензії на «вселенскість». Московська Церква «самокуклюється», протиставляючи себе решті православного світу. А з Римо-католицьким та протестантським вона завжди ворогувала, як ніяка інша.


На жаль, в Україні усе ще багато тих, хто вперто тулиться до московських розкольників, підтримуючи їх і морально, і матеріально. З тими, хто вважає себе «истинно русскими» й з нетерпінням чекає на путінські танки – все зрозуміло. Але як зрозуміти тих, хто вважає себе патріотом України; чиї сини мерзнуть в окопах під обстрілом «ихтамнетов» і у той самий час замість власної, визнаної Константинополем Церкви, йде до московської, по факту добровільно відмовляючись від нормального спілкування з усім православним (і не лише) світом?


Невже так хочеться перебувати в таборі тих, хто рветься до панування над світом?

3 комментария:

  1. Я розлучилася з чоловіком три роки тому. Між нами не було спілкування. Сім’ї та друзі порадили мені не забути про шлюб і рухатися далі у своєму житті. Я не хотіла вийти заміж за когось іншого, тому що в глибині душі я все ще люблю свого чоловіка. Я так сильно страждала від болю та розгубленості, що прочитала в Інтернеті рекомендацію про те, як доктор Алаба возз’єднав розірваний шлюб за допомогою своїх духовних сил. Я постійно читав так багато свідчень про те, як він допоміг покласти край розлученню та повернути колишніх коханих людей, і моя віра відновилася. Я повинна негайно зв’язатися з доктором Алабою через кілька хвилин, він відповів мені і дав інструкції, що робити, після того, як я виконала необхідну вимогу через два дні після ритуалу, заклинання змінило моє життя навколо мого чоловіка, щоб більше не зв’язуватися зі мною. Два роки подзвонили мені серед ночі, плачучи і вибачаючись, що це справа рук демонів, тому я досі дивуюся цьому диву, тому прощаю його. Тепер мій шлюб тепер у рівновазі. Ритуал Дралаба спрацював чудово, а шлюб міцніший, ніж раніше, і ніщо не зможе нас знову розлучити. Я відвідав стільки сайтів, на яких шукав допомоги, це було безнадійно, поки я не зв'язався з Дралабою, справжнім чоловіком, який допоміг мені відновити мій розірваний шлюб, якщо у вас є подібна проблема у вашому шлюбі, ви хочете, щоб ваш чоловік або дружина знову полюбили вас . , У вас є хтось, кого ви любите, і ви хочете, щоб він або вона любили вас у відповідь, у вашому житті є виклик, шаблон заклинання доктора Алаби - це рішення і відповідь на вашу проблему, WhatsApp / Viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744, зв'яжіться з ним сьогодні, надіславши електронного листа на адресу dralaba3000@gmail.com Не дозволяйте нікому забрати у вас вашого чоловіка.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Відсутність спілкування у шлюбі подружжям дуже гарно лікується не віртуально , а очним лікарем - психотерапевтом. Враховуючи Ваше сезонне загострення алабофілії візит до псі - лікаря стає досить актуальним. )))

      Удалить
  2. Вже висловлювалося неодноразово - якщо людина з щирими намірами йде до церкви, то вона йде до Бога, а не перевіряти трудову книжку у священика.
    Яка церква не є інструментом політики? Ватікан? Ісламські радікальні структури?
    Якщо згадали вже 1943-44 роки та патріарха Сергія , то чого промовчали про того ж самого мітрополита Шептицького? Кому він писав листи у 1941 та 44 роках? А, пане Автор?
    Хоча кому я це пишу? З досвіду останніх років здається , що ті, хто " вважає себе патріотами України" (с) до продуктивної дискусії та діалогу непридатні від слова зовсім.


    ОтветитьУдалить